måndag 9 augusti 2010

Två nya kort

Det här känns lite som "gammal skåpmat", men jag håller ju på att fylla en kortlåda och då kändes det ändå som om jag ville ha med ett bäbis-kort också, så att "folk" får upp ögonen lite och inte bara tänker på födelsedagskort. Därav detta lite anonyma flickkort.



Insidan. Blir ju mycket roligare om man sätter dit namnet på den lilla tjejen som ska ha det också. Men eftersom jag inte vet det... så får det vara så här, lite tomt.




Ett helt annat kort, som jag är mycket mer nöjd med. Gillar pappren och gillar stämpeln med "alla hälsningar i en" från Forma. Den är riktigt kul! Pappersrullar var det ett tag sedan jag använde, men det är också en fin detalj, om ni frågar mej. Lite spets, lite Pearl Maker, snören och en snygg brad i metall... klart!

4 kommentarer:

  1. Jättefina kort! Jag gillar verkligen bebiskortet, det är urgulligt. Det andra är också jättefint, men jag gillar bäiskortet mest :)

    SvaraRadera
  2. Å jag tycker båda är superduper fina!!! Nr 2 sparar jag i min "inspirationsmapp" - tack! :-)
    Kram

    SvaraRadera