söndag 8 augusti 2010

En liten resväska

Minns ni de här kartongerna, som jag visade för några dagar sedan? När jag klippt och klistrat färdigt blev det detta:



Har gjort en liten resväska. En beställning till Caroline, som fyller 25 och ska ut och resa. Visst är det den ideala förpackningen om man ska ge bort lite slantar till reskassan?!


När man öppnar väskan ser den ut såhär.




Närbild på dekorationerna i locket.



Och här är tagsen. Jag har lekt loss med mina QK-alfabeten *ler* På baksidan av tagsen finns plats att skriva sina gratulationer, vem det är ifrån med mera.

De är fantastiskt skojiga att göra, de här väskorna!

5 kommentarer:

  1. Vilken härligt läcker väska! Ska stoppa in den idén i skallen och försöka få till något jag med.

    SvaraRadera
  2. Helt underbart fin!!!! Å vad duktig du är, och vilken kanonfin present.

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt!!! Och jag älskar blomsterdekorationen - helt min stil på det jag gillar! Tjejen blev garanterat glad!

    SvaraRadera
  4. underbar väska! suverän att ge bort för ngn som ska resa.

    SvaraRadera
  5. Fiiiint!!
    Vad heter alfat på tagen med grattis på. Den nedersta alltså?

    Kraaaam

    SvaraRadera