söndag 1 augusti 2010

Otroligt!

Även om jag själv gillar min egenhändigt byggda pappersgitarr, så trodde jag väl aldrig i livet att jag skulle vinna Scrap-Perras tävling för andra månaden i rad, men JO!!! så blev det!!!
Otroligt glad och väldigt överraskad är jag! Bilder på gitarren ser ni längre ner här i bloggen.
Är du också sugen på att tävla lite?

Scrap-Perra har en ny utmaning på G och även Månadens Utmaning, som jag är med och driver, har en augustitävling igång nu. Ännu en tävling finner du hos Papper & Sånt.
Ta dej en titt, vetja!

4 kommentarer:

  1. Jag är inte det minsta förvånad! Gitarren är hur läcker och välarbetad som helst.

    SvaraRadera
  2. Så kul att jag fick rätt..verkligen ett STORT GRATTIS

    Kram// Inga

    SvaraRadera
  3. Grattis!
    Gitarren är fantastiskt.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Men Cornelia, finns det tävlingar du inte vinner??? Du är ju BÄST! : )

    SvaraRadera