tisdag 3 augusti 2010

Till två bröder

Anton har blivit storebror och då tycker hans farmor, som är min granne, att han ska ha ett kort...

... med Lego Star Wars, som han gillar. Anton är 5 år och jag valde att inte ha en massa blommor och "krusiduller", för jag tror att den här stilen passar honom mycket bättre.

Jag har gjort ett popup-kort, som han kan ha stående på nån hylla eller nåt.

Lillebror ska såklart också ha ett kort! Det blev ett vattenfallskort...



... med foton på honom själv.



Födelseuppgifter på remsan...



... och en välkommen-hälsning på insidan.

Och eftersom jag fick se Underverket på riktigt igår, så kan jag meddela att han är huuuuur gullig som helst! *ler*

2 kommentarer:

  1. Åhh va söta kort! Fint att använda kort på bebisen som ska få kortet!
    Kram
    Ida/Tatoo Rosen

    SvaraRadera
  2. Så fina kort!
    Jag ser, han är verkligen söt. =)

    SvaraRadera