lördag 28 augusti 2010

Pion Design från Papper & Sånt

Här kommer kort nr 2, gjort av Pion Design-pappren från Papper & Sånt.

Vykortet är urklippt från ett av pappren och sen har jag stämplat "Grattis på födelsedagen". Till höger på kortet har jag tänkt att mottagarens namn ska antingen textas vackert för hand eller klistras med utstansade bokstäver. Men eftersom jag inte vet vem som ska få det ännu, så är det tomt där just nu.

Även de små rosorna kommer från Papper & Sånt.


Tagen kan man dra upp (och också den har jag klippt ur ett av pappren, väldigt användbart!), skriva rätt årtal och ringa in rätt datum och sen stoppa tillbaka den igen.

Önskar er alla en skön helg!

14 kommentarer:

  1. Men va fint!! Vilka otroligt användbara papper!! Å fjärilarna... vill inte alls ha... hrm...
    Nä, sluta dregla - tillbaka till lamineringsmaskinen! ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Snygga papper! Jobbigt med köpstopp just nu! Kan tänka mig att papperet med fjärilar är snyggt :) Givetvis snygga kort! :)

    SvaraRadera
  3. Oj vad mycket fint jag hittar här i din blogg, den måste jag bokmärka! :)
    Kram / Dolores

    SvaraRadera
  4. Dessa två kort du gjort nu är ju underbara...fint att göra av bara vackra papper. Liftvarning!!
    Ha det bra // Inga

    SvaraRadera
  5. oh such a beautiful card! Love the vintage feel of it! gorgeous art! :)

    SvaraRadera
  6. Du gör galet mycket fint!
    Kul att du kikade in hos mig. Jag tror att du skulle klara av galant att göra layouten först och sedan välja ut foton. Testa vettja! :D
    Kramkram

    SvaraRadera
  7. Kan du tänka dig vad konstigt jag sov med de där hörselskydden på... hi hi.

    Har varit väldans produktiv idag med - tre kort blidde det! Håller på att fota å redigera så de hamnar i bloggen i morgon!

    Hoppas helgen varit bra, trots jobb!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Åh dom där pion pappren e sååå fina. Å du har verkligen fått till d bra med dom.

    SvaraRadera
  9. Här kommer jag att titta ofta, vilka fina kort du gör och kul att du tittar in i min blog, lägger till mig som följare..
    Ha det gott

    scrapkramar från Titti

    SvaraRadera
  10. sv: Jo jag ska ge henne albumet när jag tycker att hon är tillräckligt stor för att ta hand om det. Innan dess får jag ha det hos mig men hon får självklart kika i det. Hade inte varit helt fel om jag hade fått album om mig :)

    SvaraRadera
  11. Skoj att du hittade in till mig! Ja vi har ju inte så långt till Kristianstad, då jag bor strax utanför Malmö. Har även pluggat där för några år sedan. :) Håller just nu på att uppdatera min blogg med lite mer alster.

    SvaraRadera
  12. Fantastiskt vackert kort! Pappren är helt underbara!!!

    SvaraRadera
  13. Åh, återigen ett super ljuvligt kort!

    SvaraRadera
  14. Jag kollar din blogg flera ggr i veckan ;) men jag e dålig på att kommentera ;) ska bli bättre på det!

    SvaraRadera