tisdag 12 augusti 2014

Utfordring #5 hos Project Life Norge

Project Life Norge är en inspirations- och utmaningsblogg inom just PL. De har flera roliga utmaningar på gång just nu och en av dem är att låta sig inspireras av denna bild och skapa en sida utifrån det. HÄR hittar du mer info!

Jag tänkte givetvis genast på det resealbum jag håller på med just nu och gjorde denna sida. Visserligen är det inte så mycket av strand- och havsbilder men det var det förstås... bara inte precis här och den här dagen *ler*

 Ja... vad ska jag säga? Vi badade, badade och badade lite till *ler* Traktorn hölls på stranden och jobbade på för att få den snygg och i ordning (vi var där litegrann på försäsongen och det var rätt mycket jobb kvar innan stranden kunde sägas vara "fin").

 På den här sidan har jag för ovanlighetens skull använt mej av en del färdiga kort, som detta som jag skrivit journalingen på. Och det sicksackmönstrade intill.

Kaffet i beach baren serverades i riktiga porslinsmuggar, så trevligt! Och så ännu ett färdigt PL-kort. Enkelt och smidigt att använda ibland, även om jag oftast alltså gör mina egna.

Och detta är alltså den sida jag deltar med i utmaningen hos PLN.

Vill du se fortsättningen, det vill säga högersidan som hör ihop med den här sidan så att det blir ett uppslag, så är det bara att fortsätta neråt i bloggen - den finns just här under!

7 kommentarer:

  1. åhh så herlig plass dere var på, og nydelig PL side du har laget. Takk for at du er med på vår konkurranse hos Project Life Norge. Klemm jorunn

    SvaraRadera
  2. Nok en flott side fra deg. Du inspirerer! :D

    SvaraRadera
  3. Du lager noen kjekke sider, jeg liker godt når du lar pynt og tekst være på selve bildet.

    SvaraRadera
  4. herlig side med flotte, klare farger, den virkelig oser av sommer og feriefølelse! Takk for bidraget til PLiN :) Lene

    SvaraRadera
  5. Herlig og sommerlig side du har laga, med fine detaljer :) Kjekt at du blei med i utfordringa vår i PLIN-bloggen!

    SvaraRadera
  6. deilig side <3 Elsker håndskriften din... likte veldig godt hjertet på kalenderkortet..
    Takk for bidraget til utfordringen vår hos PLIN :D
    Linda

    SvaraRadera
  7. Jättefin sida! Kul att du är med på vår utmaning hos PLN!

    SvaraRadera