söndag 31 augusti 2014

Samma skiss igen...

Alltså, jag gillar det här upplägget och har använt samma skiss från MojoMonday för tredje(!) gången (det kommer ytterligare ett kort om några dagar). Här blev det till ett "tack-och-adjö"-kort till vår chef, som byter arbetsuppgifter. Ja, jag vet... det var inte längesedan vi bytte chef senaste, men jag tror inte att det beror på oss som jobbar där. Kommunen är en organisation i ständig förändring, verkar det som?!

 Jag gillar texten...

 ... och knöt an till cykel-temat litegrann här på insidan. Den här texten (Lycka till... osv) har jag skrivit ut med datorns hjälp och cykeln är en stämpel.

Baksidan.

Ännu en gång har jag gjort en djupdykning bland mina restpapper och nu blev det, som synes, ett kort i gröna nyanser. Perfekt att bli av med lite "skräp"! *ler*

3 kommentarer:

  1. Jättefint kort! Jag börjar gilla grönt. Har annars haft svårt att använda grönt i mina egna alster, men gillar det mer och mer.

    SvaraRadera
  2. Superflott kort! Stilige farger og oppsett.
    klem Unni

    SvaraRadera
  3. Wow vilket kanonfint kort av spillbitar, så härliga färger.
    Kram Ulla

    SvaraRadera