onsdag 20 augusti 2014

Om en månad...

När jag gjorde dessa tags var det precis en månad kvar innan vi skulle åka till Turkiet på semester tillsammans med barn och barnbarn. Nu är det bara lite drygt en vecka dit och jag längtar!

Hur som helst, jag gjorde dessa tags med hjälp av digitala motiv från FrezeArt, som jag skrev ut på cardstock med lite "hamrad" yta. Blev riktigt bra, tycker jag, som inte använder just digitala motiv så särskilt ofta.


Lite "osteklut" under motiven och så inte så särskilt mycket lim ger lite djup och struktur.

Texten är stämplat med magnetbokstäver.

Tagsen fick pryda cellofaninpackade förpackningar med solskydd och blev till små presenter till varje familj, som en påminnelse utifall att de skulle råka ha glömt att vi ska åka snart... *ha ha ha* Tror inte att de har det! *ler*

Och här ses alla tillsammans.

6 kommentarer:

  1. Åh, du er så god til at give opmærksomhed i hverdagen. Og tagsene er supersøde og sammen med solcreme er det superfine gaver. Rigtigt god tur år I kommer så langt!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin o uppfinningsrik gåva du ger innan semestern...o omtänksam:-)

    SvaraRadera
  3. stilig!! Det der vil jeg kopiere til engang det passer :)

    SvaraRadera
  4. Vilken kul grej & vilka fina tags! Trevlig semester förresten ;)

    SvaraRadera
  5. Så fiffigt med dessa tags och välbehövda presenter.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  6. Vilken jätte bra och kul påminnelse :D Gillar idén massor

    SvaraRadera