fredag 29 augusti 2014

Project Life med barn

Igår klev vi på planet mot Turkiet och barnbarnen fick varsin låda... spännande, eller hur?!

Jag har gjort i ordning ett kit Project Life-kort till dem var och min tanke är att de under semestern ska skriva/rita litegrann om sina upplevelser och känslor och att dessa kort sedan ska finnas med på de sidor jag gör till deras album.

Pennor, sax, lim... sånt har jag fyndat i "billighetsaffärer" men stickersen kommer från en större hobbybutik.

 Minsta lillgrabben, som bara är 3 år, får lite tjockare pennor.

Alltihop ryms fint i matlådan och den uppmärksamma ser att jag stoppat med en godisklubba som en liten extra bonus också.

Det ska bli så spännande att se hur det här tas emot och om de överhuvudtaget har någon lust att dokumentera något alls! *S* Kanske blir det världens flopp?! Det visar sej så småningom...

3 kommentarer:

  1. Men vad du är fiffig! Härligt att ta med sig på en resa! Jag skulle ju visserligen få tvinga sonen :D :D :D Jag gillar din idé massor!!! Vad snygga PL kort du gjort!!! Hoppas ni har en fantastisk resa!

    SvaraRadera
  2. Bra idé! Jag hade gillat det massor som barn :)

    SvaraRadera
  3. Å, så utrolig kult! Dette var skikkelig smart idé, noe jeg må huske på til senere. :-D

    SvaraRadera