torsdag 14 augusti 2014

Digitala motiv från FrezeArt

Jag är ingen flitig användare av digitala motiv, men så fick jag några i egenskap av medlem i Teamet på scrapping.no. Bland annat dessa oemotståndliga damer från FrezeArt, som passade perfekt till ett par kort som låg på min beställningslista.

Korten är till ett par tvillingar (de fyller 42) och jag tycker att det är roligt att göra dessa kort "lika men olika" och tycker att jag lyckades ganska bra med min intention.

Kortet till Annette är i huvudsak ljusblått...

 ... medan Maries kort är en skapelse i grönt. Upplägget är inte exakt lika och inte damerna heller. Men ändå är det ett par kort där "släktskapet" syns tydligt.

 Insidorna...

... och baksidorna skiljer sej endast åt i fråga om färgställningen.

5 kommentarer:

  1. olala.. for skikkelig kuule kort.

    klemm jorunn

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga damer hihihi
    Kram Yvonné

    SvaraRadera
  3. Men vilka läckra kort du har gjort:-) Jag gillade damerna skarpt:-))

    SvaraRadera
  4. Blev så förtjust i damerna att jag köpte dom hihi Det är mitt första köp av digistämplar.
    Trevlig helg
    Kram

    SvaraRadera