onsdag 13 augusti 2014

Grattis Sture!

Idag fyller min sambo år och han vill INTE ha något kort av mej. Han säger att han ser så många kort under året att jag inte "behöver" lägga ner nån tid och energi på att göra ett kort speciellt till honom.

Nu har jag gjort det ändå och historien kring detta kort känns lite makaber i skrift, men så här var det:
Nämnda sambo och jag retades och skojade och "bråkade" med varandra en kväll för ett tag sedan. Jag var väl värst retsam, kanske, och sambon säger (OBS!!! PÅ SKOJ!!!!):
- Om jag bara hade haft en hammare, så skulle jag kunna slå ihjäl dej!

Alltså... detta var alltså på skämt och med glimten i ögat och helt utan allvar bakom (men som sagt var, i skrift ser det inte klokt ut! *S*).

Så... jag tog helt sonika och gjorde ett födelsedagskort i form av en hammare till honom *fniss*

Men jag är naturligtvis tacksam om han låter bli att slå ihjäl mej för det *S* och det skrev jag här på insidan i kortet.

Knasigt kort? Javisst! *S*

6 kommentarer:

  1. Hehe.. Ja, nu har han en hammare. Tur att den är gjord av papper..
    Men det är som du säger det ser värre ut än vad det är..
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Haha det var fyndigt gjort av dig. Önskar er en fin födelsedag.
    Kram

    SvaraRadera
  3. oii for et kuult kort.. ler til historien :P

    SvaraRadera
  4. Vilken läcker hammare, och jag tror din sambo blir jätteglad över sin hammare och inte använder den på dig :)

    SvaraRadera
  5. Utrolig herlig kort, da.😊
    Måtte le av bakgrunnen for akkurat en hammer... Gratulerer til bursdagsbarnet!☺

    SvaraRadera
  6. Det var ett annorlunda kort:) Kul:))

    SvaraRadera