onsdag 19 januari 2011

Vill DU bli min nya DT-kompis???


Nu utökar Phunny Face sitt DesignTeam!
Så här skriver man i bloggen idag:


Hej allihopa!
Nu söker vi utökning till vårt Design Team.
Vi söker dig som är Kreativ, fantasifull , tycker om att använda stämplar och älskar att inspirera andra.
Vi vill gärna att du har en egen blogg och är aktiv i ditt scrappande.
Du kommer få stämplar av oss som du skapar vad du vill med.
Du skapar efter ditt eget hjärta och får gärna skriva inlägg med tips, nyheter och ideer som du sen publicerar i vår blogg.
Anmäl ditt intresse genom att skriva lite om dig själv, hur mycket tid du tror att du kan lägga på att vara vår DT och vad du gillar att göra skicka även med en länk till din blogg eller bilder på något du skapat ju mer desto bättre.
Senaste anmälnings dagen Söndagen den 30 Januari
Korar vinnarna Tisdagen 1 Februari här på bloggen.
Så DU som gillar att skapa med stämplar, ta chansen att få inspirera med unika, svenska stämplar!

3 kommentarer:

  1. Jaaaaa, det vill jag :)

    Har sökt och hoppas lite på att jag faller i smaken :)

    SvaraRadera
  2. Jag har också sökt.

    Jag bor inte i Sundsvallstrakten utan i Stockholm. Min son föddes mitt i sommaren, så vi tillbringade väntan på att han skulle komma ut på mina svärföräldrars landställe i Härnösand.

    SvaraRadera
  3. Ja du, skulle roligt. Men jag får nog "öva" lite till ;o) Kanske någon dag, någon annan gång... :o)

    SvaraRadera