fredag 28 januari 2011

Ett boxkort nu igen *S*

Medan många gör "vanliga vikta" kort jämt, så känns det som om jag sällan gör annat än boxkort *S*

Det här är till en kille som heter Noel...


... som ska få det av sin mamma på Alla Hjärtans Dag. De har varit i Australien, så därför pryder en känguru locket. Den har jag monterat på en smal remsa OH-plast, så kan den stå så här för sig själv.



När jag håller på att fixa med den här bilden upptäcker jag att jag glömt måla ögonen och tungan på den Coola killen...


... så det fick jag ju greja! Här är han klar, med färg på både ögon och tunga! *S*
Stämpelmotivet heter Cool kille och finns hos PhunnyFace.

4 kommentarer:

  1. Va glad han kommer att bli för den fina boxen.

    SvaraRadera
  2. Du är verkligen kanonbra på dessa kort, undrar en sak bara då jag gjort liknande men ej hela cs. Är hörnbitarna vikna eller är det skuret någonstans för att du ska få ihop boxen :)?

    SvaraRadera
  3. Underbar box!! jag tänkte göra en box till min syster när hon fyller. Du kan ju fundera en stund på vem jag ska inspireras av ;)
    Jättefint kort i förra inlägget också.

    SvaraRadera
  4. oj...detta kort det ovan har jag ju missat! Fint som vanligt!!!

    SvaraRadera