måndag 24 januari 2011

En rosa box, igen

De här boxarna gör jag mest hela tiden och det är inte så längesedan jag visade en här i bloggen. Men den här gången har jag använt andra stämpelmotiv, så...


... vi börjar väl med utsidan...



... innan ni får se insidan. Det är ett beställningskort och jag vet inte om man vill att jag visar fotona, så därför har jag suddat lite i ansiktena på bilderna.



Varje ruta i ett sånt här boxkort är 10x10 cm och känns som ett eget litet kort, nästan.
Här är motivet Sov sött. Från PhunnyFace, förstås.



Och i den här rutan sitter My Teddy och är bara så otroligt söt!


Nu har ni en vecka kvar att söka till PhunnyFace's DT - missa inte det!


En annan sak som ni inte bör missa är vecko-utlottningen i bloggen! Chans på en stämpel varje vecka, bara genom att lämna en kommentar i något inlägg! Imorgon presenteras första vinnaren, det kan vara DU!

5 kommentarer:

  1. Wow va fint det är, vilka mjuka goa fäger.
    Du är duktig..

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Vilka underbara boxkort! Jag blev så glad när jag så att du beskrivit hur du gör boxen. Måste oxå pröva!

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅ...Vilken fin blogg du har och vilka fina saker du gör. Jag undrar om jag får lägga till dej på min blogg bland länkar. Jag har nyss öppnat en ny blogg som bara är för pyssel. har inte hunnit lägga in så mycket, men vore kul om du ville titta in då och då .
    kram jessica

    SvaraRadera
  4. Men vilken kul idé, det blir ju som en present i sig! Har kikat på dina andra boxkort också, allihop är verkligen superfina!

    SvaraRadera
  5. Hej ! Hittade in här idag och ...WOW , så glad jag blev ! Vilka fina saker du gör ! Nu blev jag inspirerad :) Själv är jag nybliven scrappare sedan hösten 2010.
    Ha en bra dag, hälsningar från Diana

    SvaraRadera