måndag 24 januari 2011

Otroligt glad och mycket hedrad!


Av alla Svensk Scrapbookings 4500 medlemmar har lilla JAG blivit utvald att få pryda framsidan med tre av mina favoritalster(!!!).

Det känns helt fantastiskt hedrande och jag är väldigt, väldigt glad för detta. Att det sen var näst intill omöjligt att välja tre alster bland allt jag har gjort... ja, det är ju en helt annan sak. Nästan allt jag gör betyder något speciellt, de är ju gjorda för Någon Speciell Person. Så att välja... ja, hu! Det var svårt.

Men klicka gärna på bilden ovan, så kommer du till Svensk Scrapbookings framsida och kan kika lite närmare på de jag faktiskt valde ut till sist.

7 kommentarer:

  1. Å, vad roligt. Ska kolla direkt när jag kommer hem :)Grattis! :)

    SvaraRadera
  2. Grattis!!! Det är du värd.
    Men länken från bilden fungerar inte.

    SvaraRadera
  3. Och tack vare det hittade jag hit! :-) Gillar verkligen dina alster, här finns mycket att inspireras av!
    /Willan på SvenskScrapbooking

    SvaraRadera
  4. Grattis fina tjej!!!!
    Jag blir lika stolt jag!
    Du gör så mycket fint, har så många ideér, har sådan bredd...gud vad du är BRA!!!!

    SvaraRadera
  5. Inte konstigt att du blev utvald. Det var superfina saker du gjort!
    Jag brukar vara kräsen när det gäller scrapbooking, men detta föll mig helt i smaken! =)

    SvaraRadera