tisdag 25 januari 2011

En lila... box *S*

Ett boxkort som bröllopskort, där bröllopet går i lila, vitt och silver.



På locket har jag stämplat den underbara texten "Det vackraste..."



... och inuti är kortet väldigt mycket mera lila än vad jag lyckas få fram på bilden. De rutor som ser nästan gråa ut är i verkligheten lila. Jag har embossat textstämplarna i vitt och så dekorerat med en del silvercirklar.
Med detta kort deltar jag även i Pysselmyrans utmaning den här veckan, där det helt enkelt gäller att skapa i färgen lila.

7 kommentarer:

  1. Wow!
    Du kan vänta dig en stor beställning när jag gifter mig, men då snackar vi inbjudningskort så klart : )

    SvaraRadera
  2. men ojsan pojsan vad snyggt!! Fin text på locket!

    SvaraRadera
  3. Fina boxar som vanligt...
    Blir riktigt avis när du gör så fina grejer.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt!!
    Vinnar varning på ditt bidrag..

    SvaraRadera
  5. läckert! du får verkligen ihop helheten på dina boxar

    SvaraRadera
  6. Kanonfint ju, lila kan ju vara lite klurigt ibland. Funderade också på att hoppa på denna utmaning men nu känner jag mig chanslös ;)

    SvaraRadera