tisdag 11 januari 2011

Grattis Phillip!

Nu är det så länge sedan jag uppdaterade bloggen att ni väl alldeles tror att jag har slutat skapa?! Men så är icke fallet. Det är bara det att jag har gjort saker som jag inte ännu kan visa här. Imorgon kommer dock två DT-kort, som jag gjort för Scrap-Perra, och idag visar jag ett grattiskort till en kille som ska fylla 10 snart.

Jag har valt att hålla det relativt enkelt, utan en massa blommor och krusiduller. Fick uppfattningen av beställaren att det kanske inte riktigt är grabbens stil *ler*

Hittade detta lite tuffa papper och kompletterade med band, brads och text i svart. Texten är utstansad i foam, men det syns inte så bra på bilden. Stämpelmotivet (det med den runda grattis-texten) passade perfekt i mönstret på pappret.


Insidan.

4 kommentarer:

  1. Superläckert! Jag äälskar ju döskallar... ;-) Kram

    SvaraRadera
  2. vad fin den e! men stavar han med 2 st L? Vill bara kolla med dig så det ej blir fel...*s*

    SvaraRadera
  3. Snyggt och stilrent! Sånt gillar jag!

    SvaraRadera