onsdag 26 januari 2011

My Teddy från PhunnyFace

Nu har jag gjort så mycket i rosa och lila på sistone att jag kände för att använda lite andra fäger. Då blev det ett kort i den här färgställningen istället. Det är till en liten flicka som fyller 1 år. Och när jag nu är inne på färgen... och tittar på bilden, så måste jag ju berätta att namnet och hjärtat inte alls är svarta, utan mörkgröna. Så det så! *S*

Motivet är från PhunnyFace och heter My Teddy...


... och i mina gömmor hittade jag denna lilla söta charm i form av en nalle, som jag tycker passar perfekt till.


Via bekantas bekanta ska det här kortet till en flicka i Bosnien. Jag har ingen aning om vad texten betyder, men gissar att det är nåt i stil med "Grattis Katarina"? *S*
Här har jag stämplat lite i hörnet...


... och även på baksidan har jag använt en del av stämpeln som dekoration.
Det här kortet är gjort efter en skiss hos ScrappaLoss och jag deltar i deras tävling den här veckan. Temat är "Vänner" och jag tänker på Teddybjörnen Fredriksson... hans nos den var av garn.. han var min bäste vän, när jag var ett litet barn..."
Har du lust att vinna en stämpel från PhunnyFace? Då är det bara att kika in i bloggen och lämna en kommentar. Varje tisdag dras en vinnare!

6 kommentarer:

  1. Igen, sååå fint kort! Så ångrar de sig får du skicka det till mig ;) Heter ju också Katarina ha ha ha...

    SvaraRadera
  2. Såååå himlans gulligt. Du e såååå duktig!!!

    SvaraRadera
  3. Och jag säger det här också (för det är ju kul att få kommentar i sin egen blogg också :)) - så sött kort! och tjejigt utan att vara råååsarååsa...:) Me like!

    SvaraRadera
  4. Vilket jättesött kort, gulliga nallar.

    SvaraRadera
  5. Jag tänker inte kommentera din nalle för det har jag gjort på andra bloggen!
    Men jag ska säga att jag tänker på dig! Kram Stephi

    SvaraRadera