måndag 20 december 2010

Tre dubbel-LO-er

Jag har gjort hela tre stycken dubbel-LO-er. Tycker att det kan vara trevligt om man har många, eller stora, foton att scrappa.

Den första är från ett besök på Norra Berget i somras. Grabbarna var väldigt intresserade av den trädgård som finns där och som drivs av Medelpadsodlarna. Det odlas allt möjligt i sand och med gräsklipp som gödning.

Här ovan ser du LO-erna bredvid varandra.


Här är den vänstra...

... och här är den högra.


Detta är nästa dubbel-LO och som synes dokumenterar den en cykeltur som vi gjorde i somras. Jag har tidigare gjort en med samma upplägg, men andra foton och andra papper, till tjejen som är med på bilderna.


Närmare titt på vänster-LO-n. Jag tycker pappren är på pricken rätt. Det översta med cyklar är ju perfekt och det till vänster har en karta som motiv.


Som jag skrev nyligen så har jag börjat skriva ut långa journalingar på datorn. Praktiskt när man har mycket att berätta...


Och här kommer så den tredje och sista dubbel-LO-n. Många foton från en tågresa samlades till dessa två sidor. Klara färger, där jag utgick från det röda i pojkens tröja.


Att dela en bild tycker jag ibland kan ge en rolig effekt.


Även här har jag skrivit ut texten på datorn.
Ber om ursäkt för allt blänk i bilderna. Det går inte att fota utan blixt och då blir det såhär.
Nästan allt material är ur månadskiten från Studio Calico.

2 kommentarer:

  1. Men alltså... WOW!!!! Såååååå snygga allihop, helt makalöst fint kit också!!!!

    SvaraRadera
  2. Jättefina. Snyggt att skriva journalingen på datorn. Jag är oftast för lat för det *s* God jul/Helena

    SvaraRadera