tisdag 28 december 2010

Grattiskort till en kille...

Ja, ni vet ju hur det är... lite svårt med kort till killar. Just den här, fick jag veta av beställaren gillar (såklart) sin nyfödda dotter och så spelar han, alltså instrument. Vilket fick jag dock inte veta... så jag använde mej av den här stämpeln med killar som spelar lite olika. Embossade motivet i svart för lite effekt.


Här har jag en charm i form av en barnvagn, som anspelar på dottern, då.



Och lite extra notrullar kan väl inte skada?


Till vänster har jag torrembossat noter och till höger... japp, ännu mera noter! *S*
Ett kul kort att göra och beställaren blev nöjd. Och då är jag också nöjd!

3 kommentarer:

  1. Så bra du kombinerade ihop det hela. Toppenfint, ja killkort ÄR svårt.

    SvaraRadera
  2. men det gick ju helt galant juuh! Jättefint!

    SvaraRadera
  3. Superläckert! Jag gillar ju "killiga" kort som du vet....
    Kram

    SvaraRadera