fredag 10 december 2010

Ett kort till en dotter

Min kollega ville ha ett kort till sin dotter, som behöver lite uppmuntran. Kort om tid var det, men jag fick fria händer, så jag utgick från en skiss jag använt häromdagen och lät hela kortet gå i min favvofärg, brunt. Pappren är från Graphic45 och BasicGrey, blommor och övriga dekos ur mina gömmor.
Namnet är utstansat med QK Olivia och är lackat med lite 3D-lack. Blänker inte såååå mycket i verkligheten, men med blixt på kameran så blev det sådär...

Ber om ursäkt för bildkvalitén, vet inte varför det inte ville bli nån skärpa alls nånstans..?

3 kommentarer:

  1. Vilka OTROLIGA kort du gör!!! Du är så himlans duktig Cornelia!!!
    Ha det gott, Maud

    SvaraRadera
  2. Superläckert!!
    *gillar massor*
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej,kära vän!
    Hur i hela friden hinner du med ALLT fint som du skapar.Hänger inte med längre......!!
    Vad tycker om min nya text i min blogg?
    Skall vi ha den i "vår"blogg också??

    Kram!

    SvaraRadera