torsdag 2 december 2010

Box-kort

Det är ett tag sedan jag gjorde ett boxkort senast, men så fick jag en beställning. Och de är faktiskt fortfarande kul att göra! Blir snygga och personliga och så kan man ju lägga presenten inuti, om den inte är alltför stor. Praktiskt!

Beställaren ville ha ett kort i svart, grått och grönt och jag har gjort mitt bästa...


Inuti kan man se en del av jubilarens intressen. Kartan skulle också vara med. Och fotot... tja... först skulle det inte vara med nåt foto, men sen blev det lite ändring. Då var insidan redan klar så jag satte fotot i locket och det blev ju riktigt bra, det med!

7 kommentarer:

  1. wow..... Guud vad snyggt!!! Gillar alla små rutor och kul att du bröt med kartan som blev större. Stormgillar! Var finns en mall månne ???;-)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. super läckert, gillar att du har med sverige i lådan :D

    SvaraRadera
  4. Såååå sjukt läcker:)
    Du är otroligt duktig

    SvaraRadera
  5. Sååå himla läckert!!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Super läckert :)

    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  7. Dina boxar är alltid i en klass för sej!

    SvaraRadera