onsdag 15 december 2010

Julklapp - safariinspirerat - pengar...

En beställning... julklappspengar till en kille och kortet skulle vara safari-inspirerat. Tja... vad gör man? Funderar ett tag *S* och sen blev resultatet det här.

Safari och julklapp, jo så långt tycker jag nog att det är ok??


Och på insidan...



... finns det en ficka i mitten att stoppa valfritt antal sedlar i samt plats att skriva nåt.
Nu hoppas jag att beställaren blir nöjd!
Och jajamensan, Maud! Du ser alldeles rätt, det är papper jag fått av dej. Det tänkte jag skriva, men så glömde jag bort det igen. Bra att du påminde mej! Pappren har jag alltså fått av goa Maud. Tusen tack igen!

11 kommentarer:

  1. Jättefint, du är sååå påhittig.

    SvaraRadera
  2. Det vart ju jättebra. Häftigt!
    Kram Lousan

    SvaraRadera
  3. Men! Är det papper som jag kanske känner igen?? I så fall har du lyckats förvandla dem till otroligt läckra kort!
    Kram, Maud

    SvaraRadera
  4. Det är helt rätt, Maud. TACK för pappren, här blev de ju helt perfekta!

    SvaraRadera
  5. Har sagt det förr, du gör otroliga saker! Var inte ens säker på att det var de papprena. De är lite lika fina i där de ligger i min låda:-)
    /Maud

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Denna är som allt du skapar...helt fantastiskt fin.
    Har något till dig i min blogg!

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Kanonläckert! Som vanligt.. :D

    SvaraRadera
  8. Vilken rolig beställning. Jag har en son som älskar vilda djur och i januari åker vi till sydafrika. Han får safaripengar i julklapp av morfar. Skulle vara kanonfint kort till!

    SvaraRadera
  9. Vilket roligt och fint kort!
    Trevlig helg.

    SvaraRadera