måndag 13 september 2010

Två julljuskort

Det känns som om ljuskorten blir Årets Julkort från mej. Och för att de inte ska kosta mer än två frimärken att skicka med innehåll och allt, så håller jag dekorationerna på en ganska låg nivå. Det är ju ett helt cardstock och ganska mycket mönstrat papper också... så det blir lätt för tungt.

Men... jag tycker att de kan bli fina ändå, utan "sjutusen" dekos!


Insidorna. Med ljus, tepåsar och dekorerad tändsticksask. Är helt övertygad om att de kommer att uppskattas!

15 kommentarer:

  1. Jättefina. Är sälker på att mottagaren kommer att vara förtjust i dessa vackra kort :)
    //helena

    SvaraRadera
  2. Jag är över förtjust;))
    Korten är helt underbara,ser fram emot att få hem dom.
    Kram Monica

    SvaraRadera
  3. De är helt underbara! Såååå fina och vilken omtanke bakom - vem som helst skulle bli överlycklig av ett sådant julkort!

    SvaraRadera
  4. Fiiiiint! Börjar bli sugen på att testa :-)

    SvaraRadera
  5. Jättefina och håller absolut med dig om att det räcker med dekorationer!

    Sofie

    SvaraRadera
  6. Vilka fina julkort - och lite ovanliga. Klart man skulle bli överlycklig att få ett sådant i brevlådan.
    //Lotta

    SvaraRadera
  7. Sååå fina är de!

    Jag gjorde en häromdagen igen. Den blev sne.. Så går det när man ska fippla lite med måtten.. :S Så jag får väl skylla mig själv kan jag tänka... *lol*

    SvaraRadera
  8. Årets julklapp kommer säkert att bli mycket uppskattade! Som vanligt så snyggt, och inte på något sätt för lite dekorerade, tycker jag.

    SvaraRadera
  9. De är jättefina och välgjorda! Ska göra några jag också, det är ju lite roligare med present och julkort i ett. :-P

    SvaraRadera
  10. Dom är superfina, fast det är allt du gör :)Du vill möjligtvis inte dela med dig av en beskrivning?
    Ha det bäst! Malin

    SvaraRadera
  11. Så fina! Det blir garanterat succé hos mottagarna.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Otroligt läckra! Gillar enkla alster, man behöver inte en massa dekos alltid. :)

    SvaraRadera