söndag 26 september 2010

Mina första DT-alster för Scrap-Perra

Fick finfina papper och grejor från Scrap-Perra, som min brevbärare lämnade UTE i REGNET(!!!). Helt otroligt korkat. Allt blev förstört... men nu har Perra skickat ett nytt paket och jag har totat ihop mina första små saker med de fina pappren från LadyBug and friends. Det blev en altrad tändsticksask med ett stafflikort på ovansidan samt en ljusbanderoll.



Här ser man stafflikortet lite tydligare. Stämplarna är embossade i brunt.



Här syns snörningsdetaljen på ljusbanderollen.

Hösten är här! Och det är mysigt att tända lite ljus och mysa i soffhörnet!

11 kommentarer:

  1. vilka härliga DT alster du gjort!! Gillade ditt stafli kort oxå mycket! Nu ska jag kika visare i din fina blogg! =)

    SvaraRadera
  2. Tack för din goa kommentar hos mig, det värmer så gott. Appropå värmer va fint ljus kitt, gillar "korsetten"

    SvaraRadera
  3. Många fina kort du gjort! Kul att göra ljuset så fint,ska nog testa jag med. Ta´t lugnt bara när du eldar ;)

    SvaraRadera
  4. Men, vilken puckad brevbärare!!! Vad skönt att det löste sig! Å superfina saker har du gjort åxå - såklart!
    Massa kramar

    SvaraRadera
  5. Så fint!!! Gillar verkligen tändstickaskens design :-)

    SvaraRadera
  6. Lika fint som vanligt, man får skaparlust när man är inne hos dig.
    tycker mycket om pappret med svampen på, köpte det själv igår.

    Ne dags och fortsätta skapa
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  7. Så mycket fint du gör!
    Staflikortet är jättefint!

    SvaraRadera
  8. Underbart snyggt i fina färger!

    SvaraRadera
  9. Jätteläckert!! Men du visst är det hos dig jag hittat alla underbara te ljuskorten... *skäms*. Hos vem annars ;)....

    Kram på dig!!

    SvaraRadera