söndag 12 september 2010

Med papper från Pion Design

Ett beställningskort till en man som fyller 50 och "gillar gamla saker, samlar på skivor och har en amerikanare". Jahapp, vad gör man då?! *S* Det blev det här kortet med papper från Pion Design. Du hittar dem HÄR, hos Papper & sånt!


Notpapper som jag rullat ihop och knutit om med lite scrappers floss och en metallblomma ur mina egna gömmor.



Smala remsor av Pion-pappret, rullade runt ett smalt penselskaft.


Och så skulle jag ju få med den där amerikanaren också... fick bli på insidan! *ler*

Jag hoppas att beställaren blir nöjd!

8 kommentarer:

  1. Superläckert, du har verkligen fått in alla kreterier!! Gillar verkligen de ihoprullade papprena! Å amerikanaren är ju superläcker!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Wow! Hur fint och läckert som helst!!! Bilägaren lär bli överlycklig!!!

    SvaraRadera
  3. Såååååå läckert! Insidan är kanon med :-)

    SvaraRadera
  4. Super fint, tycker också om dom pappren. Efter ditt vackra kort tycker jag ännu bättre om dom.

    SvaraRadera
  5. Underbart kort! Du fick ju verkligen rätt känsla på det! Gillar de hoprullade notpapapprena.

    Kramar!

    SvaraRadera
  6. Beställare kan inte annat än bli nöjd :o)

    SvaraRadera
  7. Så snyggt och läckert i underbara färger!!

    SvaraRadera