söndag 5 september 2010

En annan favorit i repris

De här boxkorten är väldigt poppis... och de är faktiskt kul att göra och säkert roliga att få också, eftersom de blir så personliga. Här har jag fått en beställning till en som ska sluta på sitt jobb och flytta till Hufvudstaden.

En djupdykning bland mina Papper & Sånt-papper gav mej detta gröna kort. Bandet är inte svart, som det ser ut på bilden, utan mörkgrönt.


Locket har jag dekorerat med en egen, stor blomma samt astrar, som även de kommer från Papper & Sånt.



Insidan. Jag har lämnat några fält tomma för beställarna att fylla i själv. Kartan är jag riktigt nöjd med... utskriven från internet och sen en pil ritad på fri hand och klippt ur cardstock, som visar tjejens flyttväg genom Sverige.

16 kommentarer:

  1. Såååååååååååå snyggt!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar verkligen alla dina boxkort! De är så himla läckra.
    kram

    SvaraRadera
  3. Jättefin. Jag gillar färgerna, kortet, innehållet jaa, allt :)

    /Jeany

    SvaraRadera
  4. Superläckert!!
    Jepp, e fortfarande hemma... Ligger i sängen å har datorn i spjälsängen bredivd, hi hi. Har värktimer.se igång å klickar varje värk - allt mellan 7 - 26 minuter mellan nu. Hoppas på att kunna sova lite innan det är dags!
    Håll tummarna,
    massa kramar

    SvaraRadera
  5. Du är verkligen en hejare på dessa boxkort. Super snyggt som vanligt :o)

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Här händer det alltid kul och intressanta saker.Gillar ditt boxkort och de övriga korten också.

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Såå snyggt!
    Den här har jag aldrig gjort så den måste jag ju pröva på.
    Kram Lousan

    SvaraRadera
  8. Vilken idespruta du är man blir alltid lika glad varje gång man är inne här. Har själv börjat att göra dessa boxar så de kommer sen på bloggen men de blir inte lika fina som dina...

    Kram från Titti

    SvaraRadera
  9. jätteläckert boxkort!!!
    Gillar alla små detaljer och färgerna är underbara!

    SvaraRadera
  10. nej va läcker! annorlunda och klockrent

    SvaraRadera
  11. Mycket läcker å så påhittigt!

    SvaraRadera
  12. Å vad snyggt, välarbetat och säkert superkul att få ett sånt boxkort! Kikat runt på din blogg och sett såå mycket fint.
    // Nina

    SvaraRadera
  13. Tack för kommentaren på min LO
    hos scrap-Perras.
    Vilken jättefin och mysig box
    du har gjort, jag gillar grönt.
    Roligt att få en sån.
    Lisa :)

    SvaraRadera