fredag 10 september 2010

En i gänget i Scrap-Perras Design Team!!!

Jag har vetat om det en tid... men från och med idag är det officiellt, jag är en i
Scrap-Perras nya Design Team! Det är ju så otroligt roligt och spännande och... ja, jag vet inte vad!

Jag har gjort ett litet album, som tack för förtroendet, och samtidigt som ett inspirationsbidrag till september månads utmaning hos företaget. Utmaningen består i att göra ett alster utifrån en materiallista och den är klurig som få, eller vad tycks om följande:

1. Cardstock
2. Foto
3. Band eller spets
4. Typsnitt (handskriven text räknas som ett typsnitt)
5. Brads
6. Mönstrade papper
7. Blommor
8. Blad
9. Knappar
10. Halvpärlor eller Rhinestone

Lite klurande behövdes innan jag bestämde mej för just ett litet album, vikt av precis 1 cardstock. Resten får ni räkna själva ;-)

Vill du också vara med i utmaningen och ha chansen att vinna ett presentkort på 150:- i den mysiga webshopen? Du hittar alla regler HÄR. Sista dagen är den 30 september.



Här är första uppslaget. "HEJ!" är alltid en bra början... *S*



Sen väljer jag att inte visa alla sidor, utan bara några av dem. Ni skymtar en sida med randigt papper och handskriven text här bakom.



Det finns två tags, som man kan dra upp. Där har jag, ve och fasa, satt bilder av mej själv. Tycker betydligt bättre om att vara bakom än framför kameran!



Några ord om hur det känns att tillhöra De Utvalda (det var 34 sökande, så det är en häftig känsla!)... Tjohej!

Det här kommer att bli riktigt spännande!

Mina DT-kollegor blir dessa: Scrap-Myran, Mia KL, Maritha, Helena och Therese. Kika gärna in hos dem också!
Nu ska jag slå mej ner vid brevlådan och invänta mitt första DT-paket!

15 kommentarer:

  1. Stort grattis till DT-uppdraget!!! Såååå tufft minialbum du gjort!!

    SvaraRadera
  2. Hej! Vilket underbart album du gjort! Det ska bli jättekul att DT:a ihop :)

    Kram, Helena

    SvaraRadera
  3. Du känns som en given DT! Grattis! Vilken härlig kreativitet och inspiration! Fortsätt så!!!

    SvaraRadera
  4. Grattis, dom kommer bli suuuuuper nöjda med dig som DT!!!!!!!

    SvaraRadera
  5. Grattis! Så kul! Jättefint album.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till dig, det är du värd. Du gör så otroliga alster så man får scrapkomplex...hehe.

    Jättekramar från Titti

    SvaraRadera
  7. Grattis, grattis, och fatta vad kul...men, jag förstår dom..

    DU gör ju hur fina saker som helst.

    Lycka till och skapa på nu;)

    Kram från Marthe

    SvaraRadera
  8. Varmt grattis till DT-uppdraget...du är verkligen rätt person för detta.
    Kram// Inga

    SvaraRadera
  9. hallo!
    Shit va grym du är!
    Hade det på känn att du skulle ingå i teamet ;)
    Grattis till dom som får ett sånt grymt team! =)
    Supercoolt album!
    ha en härlig helg
    kram K.

    SvaraRadera
  10. Wohoo! gud så roligt!!! Grattis i stora lass... Albumet blev kanon.

    Kram!

    SvaraRadera
  11. Måste ju gratta dig här också! =) Ska bli superkul att se vad du skapar för dem!!!

    SvaraRadera
  12. Stort grattis till DT-platsen! Som vanligt har du gjort en härlig och snygg tolkning av utmaningen - som verkade vara rejält klurig, tycker jag.

    SvaraRadera
  13. Ja grattis till uppdraget! :)

    SvaraRadera
  14. Grattis till ditt nya uppdrag:) och ett superfint album du skapat.
    Kram Tesa

    SvaraRadera