torsdag 9 september 2010

Nedräkningsalmanacka...

Den med gott minne kommer kanske ihåg att jag gjorde en resedagbok till lilla Alice nyligen. Nu är det snart dags att räkna ner dagarna inför avresan till Turkiet och jag har gjort en liten almanacka för ändamålet. Jag har stansat ut ett antal rosa kryss också, som är tänkta att klistra över dagens datum, ett efter ett... så är vi snart framme vid den 29:e och då åker vi!

Stämpelmotivet är Chibi Bathing från PhunnyFace och det passar ju perfekt här, eller hur?!

Almanackan är gjord av en bit kartong, som jag klätt med mönstrat papper. De små siffrorna är QK Moxie, de stora är QK Blossom Grand. "September" är QK Olivia och "SNART" är QK Tangerine med skuggor... *ha ha* Nån som tycker att jag är liiiite alfabetsnördig?! *S*

3 kommentarer:

  1. Jättesöt, och väldigt smart! Det ska jag komma ihåg!

    SvaraRadera
  2. Vilken himla rolig idé! Superläckert. :) Älskar också allt som har med alfabet att göra.

    SvaraRadera