lördag 20 september 2014

Truls fyller 2

Tycker inte det var längesedan jag gjorde ett Välkommen till världen-kort till den här lille gossen... men nu fyller han 2!

Motivet är från Phunnyface och jag har, som alltid, färglagt med tombowspennor på akvarellpapper.

Här är kortets insida, i samma stil som framsidan. 

Grattis och Hurra är utstansade med en die från ROX Stamps.
 

Om nu det här kortet hade varit till en liten norsk gutt i stället för en svensk grabb, så skulle jag kunnat sätta den här texten på det. Även denna är utstansad med en die från ROX, en annan die såklart! *S*

Även på baksidan har jag använt mej av "saker" från ROX, nämligen min personliga raggsockastämpel och en bit av en biljettstämpel, som jag maskat in i mitten.

4 kommentarer:

  1. Superfint kort! Färgkombon och färgläggningen är så snyggt!

    SvaraRadera
  2. Nydelig kort, synes du er så flink til å pynte alle sidene :)

    Klemm jorunn

    SvaraRadera
  3. Fint kort till 2 åringen , ja åren går så fort så man inte knappt hänger med...
    Trevlig Helg på dig kramar från Titti

    SvaraRadera
  4. Så kärt kort till en 2- åring, alltid lika snyggt färglagt.
    Kram Ulla

    SvaraRadera