fredag 12 september 2014

Till en Thomas

Fick en beställning på ett kort till en kille som gillar att träna lite av varje, bland annat cykling. Det tog jag fasta på och gjorde ett kort med cykelmotiv.

Stoppade in några knappar bland blommorna, då jag tycker att det är mera maskulint än pärlor. Konstigt, för knappar har väl tjejer också, eller?? *S*

Kortet är gjort på den här ledden.

Insidan...

 ... har en härlig text från Slöjddetaljer. Cykeln hör i hop med texten i ett set. Gillar den massor!

Grattis och Hurra är utstansat med en die från ROX. En knapp fick hänga med här på insidan också.

Cykeln passar perfekt i storleken till min personliga stämpel (ROX, den också) och återigen har jag skapat ett kort helt och hållet av spillpapper. Det känns bra, men syns inte i högarna... *S*

8 kommentarer:

  1. Härliga färger på kortet!

    SvaraRadera
  2. Så fint kort med cykeln och i snygga färger texten är underbar och så fint med knapparna bland blommorna,
    Trevlig Helg på dig Cornelia , kram från Titti

    SvaraRadera
  3. Halloj!
    Vilket underbart kort! Gillar färgskalan. Jag tycker att det är svårt att göra maskulina kort men du har lyckats jättebra.
    Trevlig helg!
    Kram Frida

    SvaraRadera
  4. Heisann, og takk for en utrolig flott kommentar på bloggen min, setter utrolig stor pris på det.

    Jeg er skikkelig imponer over dine kort, de er så gjennomført pyntet og ikke minst i balanse. Ha en nydelig søndag ♥

    SvaraRadera
  5. Ett snyggt kort som verkligen passar till en kille:) Fint med cyklarna också. Kram

    SvaraRadera
  6. Hej Cornelia!
    Mycket läckert cykel kort. Passande papper, dekorationer och text, me like:))) Jag tror mottagaren blev mycket nöjd:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  7. Kjempeflott kort! Likte så godt fargene du har brukt her, nydelig!
    klem Unni

    SvaraRadera
  8. Vilket underbart kort med ett härligt budskap!
    Kram!

    SvaraRadera