fredag 15 juni 2012

Väskkort med viking

Ett väskkort till en cool tjej som ska fylla 8 år. Jag valde att använda en av Phunnyface's nya stämplar, nämligen Vikingen Maya, söt och lite tuff på samma gång.

Och på en väska passar det ju toppenbra med en biljett också, den här kommer från ROX Stamps, förstås.

Kortet hålls stängt med hjälp av en liten bit kardborreband.

När man öppnar och viker ut väskan/kortet ser det ut såhär.


Längst ner har jag stämplat denna text från ROX.

På baksidan har jag min personliga stämpel och i den har jag stämplat det lilla fina vikingaskeppet, även det från Phunnyface.

12 kommentarer:

  1. va läcker den blev!!! hihi o jag läste vikning ja :)

    SvaraRadera
  2. Hej ! Häftig väska som ett utvikt kort. jättefint.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  3. Morsom teknikk. FLott kort. Ha en fin helg :)

    SvaraRadera
  4. Kjempeflott veskekort med vikingjente på! Du lager så masse flotte ting, mye inspirasjon her!

    God helg!

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Vilken söt väska, vet inte om jag sett den vikningen förut men denna gillade jag =)Så underbart att få räcka över en sån här liten sak till en liten söting =)

    Vad fint det prickiga pappret var!
    Jättetuff stämpel som är fint färglagt, som vanligt. Behöver verkligen lära mig det där,hihi.

    du.....tack för mailadressen...kommer komma ett mail framöver från mig =)
    Jeans kom med hem......men även ett smärre utbrott i affären, pust. Nu får det nog dröja något år innan nästa shoppingtur =)

    Stor kram och ha en underbar helg!!
    kram!

    SvaraRadera
  6. Häftig, måste verkligen testa någon gång.

    SvaraRadera
  7. Älskar dessa underbara väskor!
    Din väska är verkligen super cool med den super härliga stämpeln!

    Ha nu en härlig helg, Cornelia!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  8. Såå supersnyggt, underbart stämpel, gillar mycket :)

    TREVLIG HELG!!

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  9. Jag säger bara härlig, Du är så duktig. Hoppas att Ida har kvar sin leksak, här tog det ca 10 min så var den ett minne blott...
    Önskar Dig en fortsatt trevlig helg.
    Kram Atti.

    SvaraRadera
  10. Bara såååååå snyggt!

    SvaraRadera