onsdag 13 juni 2012

Rosa bilar...

Rosa godisbilar hör inte till mina favoriter. Men de gröna och vita äter jag med glädje! En sen kväll satt jag och chattade med Anna-Lena på ROX och mumsade samtidigt ur en påse med bilar. Som alltid blir de rosa kvar till sist... och jag frågade henne om hon ville ha dem? Jodå, det ville hon gärna. Hon skulle sätta sej i sin privata helikopter och komma hit och hämta dem. Men så kom hon aldrig *fniss* så jag fick låta posten sköta transporten istället. Först ville jag dock förpacka dem lite snyggt och så här blev gottepåsen.

Texten är en bit ur en längre text som slutar med ... är gott nog för en chokladälskare. Jag färglade de första tre orden med en brun tombowspenna, andades på den och stämplade sedan där jag ville ha den. Lätt som en plätt och bra blev det!

4 kommentarer:

  1. Så himla läckert, jag som älskar rosa!!!
    Underbart fint!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. jag äter allt godis, allt är gott,hihi!!!
    Dessa bilar är så goda, även däcken är jag svag för!

    Så fint du slagit in dom till henne! Snygg die du stansat ut i, mycket fin kant. Smart att använda en del av textstämpeln bara.
    Älskar rosa så du kan förstå vilken rosa dröm jag tycker detta är =)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Så häftigt att bara komma på en sån läcker idé.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  4. Äsch... det är ju samma smet! Bara lite annan karamellfärg... Jag har ju bott granne med Ahlgrens. Fniss...
    Kram

    SvaraRadera