onsdag 20 juni 2012

Allt är ju relativt....

... och när jag skriver att 80-års-kortet här under är ett "snabb-gjort" kort betyder det att det kanske tog 2 - 3 timmar att göra, men med lite uppehåll för tankeverksamhet, då jag gjorde nåt annat medan jag funderade lite.

Men med mina mått mätt, så är det just "snabbt"!

Jag kan behöva flera dagar att bara gå och tänka på hur jag kanske eventuellt skulle kunna göra... innan jag sätter igång. Och sen tar det lång, lång tid att verkligen genomföra det jag har gått och tänkt på.

Att det här kortet ändå kunde skapas på kort tid (en kväll är "kort tid"!) beror på att Elin alias Tjorven redan hade tänkt ut modellen, och det ber jag om ursäkt för att jag inte skrev redan i förra blogginlägget. Såklart att hon ska äras, det är ju henne jag har inspirerats av!!!!


Här hittar du hennes BLOGG!


I den bloggen hittar du också ett kort som inte är ett kort, utan ett Mästerverk! Och detta Mästerverk landade hos mej, i min brevlåda, häromdagen. Tusen tusen tack, Elin! Du gjorde mej verkligen kjempeglad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar