torsdag 28 juni 2012

Tårt-kort till en liten tjej

Ett kort till en liten tjej.

En vacker och tänkvärd text från ROX och två ihopmaskade motiv från Phunnyface.

Tagen med flickans namn går att dra upp och på baksidan finns plats att skriva sin hälsning.

De små skorna kommer från ROX och i verkligheten matchar de blommorna mycket bättre än vad kameran ville visa.

När man viker upp kortet ser det ut såhär...

... och det är såklart meningen att ljuset (ett vanligt julgransljus som jag kortat av någon centimeter, bara) i tårtan. Den är dekorerad med Snow Effect som "grädde" och en liten rosa ros. Halvpärlor har jag på nästan alla mina kort..

... liksom min personliga Raggsockastämpel från ROX, där jag maskat in en bit av motivet från framsidan.

8 kommentarer:

  1. men vilket underbart kort... sitter här o ler.Vilken vacker tårta till flickan.

    SvaraRadera
  2. Dina tårt kort är bara såå coola. Detta kortet är perfect till en liten tjej. Min dotter älskade det också.
    Kram, Anita

    SvaraRadera
  3. Så fint det blev!!
    Gillade gräddeffekten samt att du fått med den rosa rosen...
    Ha en bra dag!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så fint tårtkort fin text och tagsen är inte dumma dem heller.

    SvaraRadera
  5. Så underbart kort du skapat!
    Färgsättningen är så somrig och underbart fint till en sån liten flicka =)
    Har aldrig prövat att göra ett sånt här tårtkort, blir så fint och ditt ljus är ju bara så kul =)
    Helt underbar skapelse!!
    kram!

    SvaraRadera
  6. Wow!!!
    Hur läckert som helst.
    Ha det!

    SvaraRadera
  7. Hur fint kort som helst, gillade tårtan. Även många andra fina kort Kul att du tittade in i min blogg

    SvaraRadera