söndag 24 juni 2012

Grattiskort

Ett kort i en stil som jag inte känner mej helt bekväm med, men nu var det så att beställaren ville ha ett kort i nåt åt "shabby chic"-hållet, så jag har gjort mitt bästa. I stort sett alla dekorationer, inklusive motivet, kommer från ROX Stamps.

En söt liten nyckel hänger bland blommorna.


En ganska enkel insida med grattis-text...

 ... och ett skelettblad dekorerat med en bandstump och en halvpärla.

 Här har jag gått på med PearlMaker på ramen och siffrorna samt blomman. Det ger en lite pärlemoskimrande yta.

Min personliga Raggsockastämpel på baksidan.

13 kommentarer:

  1. Hej!

    Hoppas du haft en bra midsommarhelg!

    Snyggt kort!
    Den ljusa stilen är så snygg. Smart med att smeta ut pearlmarker på siffrorna, det ska jag försöka minnas =)

    Älskar nycklar på korten, blir så fint och din var jättesnygg.
    Vad söt den lilla bokstaven var längst ner!

    Kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort, jag tycker att du har lyckats superbra trots att du säger att du inte känner dig helt bekväm med stilen! Jag hade inte lyckats så bra! :)

    Ha en fortsatt bra sommar!

    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Inte helt bekväm... näe jag kan se det ;)
    Undrar bara när du misslyckades med ett kort??!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Super vackert kort, Cornelia!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  5. Så flott å se ett kort i noe annet enn 6x6!!! Kjempelekkert er det!!

    SvaraRadera
  6. Jättesnyggt!
    Jag har en beställning på bröllopskort ligger och "lagrar" och lånar lite inspiration från det här kortet framöver.
    //Helen

    SvaraRadera
  7. Supersnyggt! Det ser ut som om du bara skapar i shabby chic!

    SvaraRadera
  8. Bekvämt eller inte.....men SNYGGT!!
    Ha det!

    SvaraRadera
  9. Jätte fint kort! Du klarade de galant! :D

    SvaraRadera
  10. Gillar måttet på kortet, vadå obekväm. Märks inte alls ursnyggt kort.

    SvaraRadera
  11. Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it.
    Look advanced to more added agreeable from you! By the way, how can we communicate?



    my site; kohlenhydratfreie lebensmittel

    SvaraRadera
  12. Hello there! This is my first comment here so I just wanted to give a quick shout out and tell you I really enjoy
    reading through your articles. Can you suggest any other blogs/websites/forums that
    cover the same subjects? Appreciate it!

    Also visit my web-site :: steinzeiternährung

    SvaraRadera