torsdag 28 oktober 2010

Till en 60-åring med motiv från PhunnyFace

En flaska med flaskkort och ett ljuskort... en present till en blivande 60-åring. Jag tycker det är kul att göra såna här "set" som hör ihop, med samma mönstrade papper och samma stämpelmotiv.


Ljuskortet har fått en banderoll som håller ihop det. På den sitter också stämpelmotivet, som heter Den är du värd, från PhunnyFace.



Här har jag tagit av banderollen och visar insidan på kortet. Samma stämpelmotiv kommer igen här också.



Flaskkortet.



Och... när jag ändå höll på så blev det ytterligare ett ljuskort, till nåt annat tillfälle. Trots att det är samma mönstrade papper och samma motiv, så tycker jag ändå inte att det är "likadana" kort. Inte exakt iallafall. Och det är ju lite kul, att varje kort faktiskt är unikt!

7 kommentarer:

  1. Vad fint :D Flaskkort är en riktigt bra grej tycker jag! Passar perfekt till gå-bort-vinflaskan ;)

    SvaraRadera
  2. Åh så snyggt!
    Va tvungen att lägga till din blogg i min reader, fattar att jag missat att lägga till dig där. Det blir inte så ofta man klickar på länkarna på forumet. :)

    SvaraRadera
  3. Superläckert!
    Å vet du vad... Jag börjar bli riktigt sugen på en phunny face stämpel så du gör verkligen ett kanon jobb som dt! :-*)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Riktigt fint! Du är superduktig :D

    SvaraRadera
  5. Riktigt fint! Du är superduktig :D

    SvaraRadera
  6. Som vanligt supersnyggt!
    Vilken bra presentidé.
    Bandet på ljuskortet blev jag speciellt förtjust i - så snygg nyans.
    Gillar också formen på dina flaskkort.

    SvaraRadera
  7. Nu har jag säkert spanat dåligt på bloggen igen men har du länkat till någon beskrivning av de vackra ljuskorten någon stans?

    SvaraRadera