onsdag 27 oktober 2010

Fars Dags-kort x2

Först... ett kort till en pappa som gillar gamla grejor och faktiskt äger en gammal vevgrammofon.

Mestadels material från Scrap-Perra. Kika in i bloggen för mer info!

Pojjo har en tävling i sin blogg också... med en skiss, som jag har använt mej av till det här kortet. Så... jag deltar i tävlingen, såklart!


Insidan.



Och så ett kort till en mycket travintresserad pappa. Här har jag använt travkuponger och dito program istället för mönstrat papper. Tagen kan man såklart skjuta in under bilden.


Insidan.

4 kommentarer:

  1. vad roligt med kupongerna,Du gör alltid så mycket fint och jag får massa inspiration från dig!!!!

    SvaraRadera
  2. Jättefina kort! Håller med om att det var en riktigt kul idé med kupongerna :D

    SvaraRadera
  3. Läckert! Superskojsigt idé med travtemat!! Å solrosblomman har jag just gjort en layout med! Så fina! Ska fota å blogga den idag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Toppen snyggt kort du har gjort, gillar att man ser notpapperet där under *ler*
    Tack för du tävlar hos mig
    kram Johanna

    SvaraRadera