tisdag 12 oktober 2010

Häxbrygd... eller Vuxengodis

Härförleden gjorde jag ju "häxbrygd" för barn... läskflaskor som fick nya etiketter. Nu kändes det som om det var dags för lite vuxengodis (i form av små snapsflaskor). Såg en beskrivning på en sån söt liten korg, flätad av papper och tänkte att jag skulle göra en sådan. Kan väl säga att det inte var det allra enklaste projekt jag gett mej på nån gång... men vill du också prova att fläta en korg så finns beskrivningen HÄR.

Stämpeln är Häxbrygd från PhunnyFace och jag har som vanligt stämplat på akvarellpapper och färglagt med tombowspennor.

Ha en skön höst!

2 kommentarer:

  1. Super häftigt!!

    Du är så duktig:) jag gillar att det är få färger!!
    Me like a lot!

    SvaraRadera
  2. Superläckert! Vågar nog inte ge mig på korgen om DU tycker den var krånglig... Hi hi.
    Kram

    SvaraRadera