onsdag 13 oktober 2010

DT-alster för Scrap-Perra

Flaskkort och altrad chokladkaka är kanske inget nytt under solen, men med de här underbara pappren från Inkido (Autumn Frienship) blev det riktigt fina saker, tycker jag.



Här syns chokladkakan lite bättre.

Vill du veta mer om materialet så kika in i Scrap-Perras blogg!

Våra grannar, som vaktat hunden åt oss medan vi var på Turk-semester förra veckan, fick dessa drycker som tack för hjälpen (ja, ett litet presentkort i en lämplig affär hade jag smugit med också) och det var väldigt uppskattat. Är så otroligt tacksamma för att de tar hand om Ida! Hon har det minst lika bra där som här hemma!

2 kommentarer:

  1. Superläckert!
    Jag gillar flask-korten, chokladvarianten har jag inte provat... Å dina öl rör är såå läckra!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Otroligt snyggt! Jag gillar särskilt bandet runt chokladen. *liftvarning*

    SvaraRadera