lördag 23 oktober 2010

En tampong-ask(!)

Av en outgrundlig anledning, som jag inte har lust att gå in på här, så hade jag 300 tamponger. Som jag inte skulle komma att använda. Hittade en som ville ha dem, men hur kul är det att ge bort tamponger... bara sådär?! Så jag letade runt lite och hittade den här lilla plastasken, som det varit bullpapper i, och gjorde en ask för "tjej-grejer" och genast kändes det lite skojigare. För, ärligt talat, hur kul är det med mens överhuvudtaget?!

Pappren och löven på locket kommer från Scrap-Perra, band och blomma ur mina egna gömmor.

8 kommentarer:

  1. Du är bara sååå påhittig..kan du dela med dig...ja egentligen gör du ju det..här är nog hopplöst fall
    Den blev jättefin asken.
    Ha en fin helg// Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha, du är fantastisk!!!
    Är det inte ideér i duschen så är det... det andra! ;-)

    Supersnygg burk/ask!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Men jisses såååå roligt att få tampisar!!!
    Du är ju så smart och snyggt blev det också!!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Haha, vilken bra idé! Blev ju en superfin och användbar present! :D

    SvaraRadera
  5. Vilken rolig idé!
    Om man fick en sån ask skulle det ju faktiskt kunna kännas roligt att ha mens :)

    SvaraRadera
  6. hahahahahahhahahah roligaste ideen på länge..FAatta vad kul att ha en så där tjusig tampongask på badrummet. Det här var nu dagens tror jag:)

    DU ÂR JU BARA GRYM:)

    SvaraRadera
  7. Vilken läcker idée!! :) Och du har som vanligt skapat en massa fina alster!

    SvaraRadera
  8. Jättesöt muspluggsburk! Jag tipsar vidare om ett roligt pyssel. :-)

    SvaraRadera