fredag 10 juni 2011

Kort till fröknarna...

Johan ska sluta i förskoleklassen och här är korten som fröknarna ska få från alla barnen. De är 24 elever, så jag har gjort 24 små kaniner(?) på varje kort. Kan ju säga att det tog "en stund" att stämpla, färglägga, klippa ut och klistra fast alla dessa små figurer *ler*



Man ville ha stora kort, så att barnen får plats att själva skriva sina namn. Jag hoppas att de kan klämma in dem här. Kortet är gjort på samma sätt som de där albumen jag brukar göra... fast med bara ett ark cardstock till det här. Det mäter alltså 30,5 x 30,5 cm i utfällt skick.



Baksidorna. Pappret är lite läckert "strandmönstrat" och jag har haft det i mina gömmor i evigheter och inte vetat vad jag skulle ha det till, men här kom det äntligen till användning!

9 kommentarer:

  1. Ha ha ha, ja jag kan tänka mig det :) Meeen så söta!
    Fröknarna kommer bli överförtjusta :)
    Ha en skön helg.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad du är alert.Hur mycket hinner du med egentligen??Allt är bara så fint.Detta kort med alla små kaniner är bedårande gulligt.

    SvaraRadera
  3. Oj vilket jobb, med så många kaniner! Men fint blev det!

    SvaraRadera
  4. OhMYGod! Kort helt i min smak - älskar de bedårande söta kaninerna! Vart är de ifrån?
    Även min lilla killa slutar förskoleklass om ett par dagar, men hans fröknar får nog betydligt enklare alter av oss.....;-)
    Kram
    //cattie

    SvaraRadera
  5. Oh vad fina.
    Den stämpeln skulle jag vilja ha. Var hittar jag den?

    //Annica

    SvaraRadera
  6. Jättefina kort och väldigt gulliga kaniner!!

    SvaraRadera
  7. ja vilket himla jobb men så himla kul idé!!! Kortet under är oxå så fint!!!

    SvaraRadera
  8. Underbara kort och kaniner

    SvaraRadera
  9. Underbart kort!!
    Ett perfekt kort till fröknarna!
    Precis som andra har kommenterat, underar jag också var de söta kaninstämplarna kommer ifrån.

    SvaraRadera