tisdag 28 juni 2011

En bröllopsbox

Först måste jag be om ursäkt för bildkvalitén... det blev sent och beställaren satt och väntade på sin box, så jag hade inte tid att vänta på nåt dagsljus innan jag fotade. Därav dessa trista bilder i blixtljus med skuggor och allt.

Men iallafall, det här är en bröllopsbox till ett par som driver turridningsföretag och hästtemat är väl ganska tydligt?!



Locket lite mer uppifrån. Texten är "Det vackraste..." och den ÄR verkligen vacker, tycker jag!



Och så här ser kortet ut när man viker upp det. Hästar, hästar... *ler*

7 kommentarer:

  1. Den kommer garanterat att bli uppskattad av bröllopsparet,jättefin!!

    SvaraRadera
  2. Dina boxar är alltid så himla fina! Den här också!

    SvaraRadera
  3. vad roligt med ett hästtema.
    Ju ar dö kvin åff båxkards

    SvaraRadera
  4. Var får du alla ider från? Vilken härlig box! Temat har du verkligen lyckats med.

    SvaraRadera
  5. Åh, vilket underbart kort! Så himla fint! Temat är mitt i prick!
    Ha det gott i solen!

    SvaraRadera
  6. Box kortet blev jättefint.
    Hästarna blev kanon i boxen.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  7. Så jätte fint,
    kul med så personlig box.
    Kram Elin

    SvaraRadera