måndag 20 juni 2011

50-årig bröllopsdag!

Jag fick en beställning på ett kort till ett par som varit gifta i 50(!!!) år. Önskemålen var att det skulle vara just ett sånt här Z-vikt kort, som beställaren sett i min blogg. Samt att det skulle vara i blått och vitt.

Jag lät de underbara Love Birds från Phunnyface pryda hjärtat. De är ju såååå söta!



Insidan. Även texten i hjärtat är beställarens eget önskemål. Men man kan ju undra om solen ens behövs i det här äktenskapet?! 50 år är en imponerande lång tid, tycker jag!



Baksidan, med samma rara fågelpar.

7 kommentarer:

  1. himla fint, så härligt att fira 50 år!!
    Denna vikning har jag fortf inte provat, den bråkar med mig.
    Härliga papper, söta fåglar och mysig text inuti kortet

    SvaraRadera
  2. Åhhh vilket fint...stilrent...det gillar jag.

    50 år är låååång tid...mina föräldrar har varit gifta i 50+1 *S* Vi firade dem förra året...de fick 3 guldrosor av oss "barn", en från oss var.

    tjingeling !

    SvaraRadera
  3. Vilken synd att vi inte platsar i det gänget!!
    Så glada de blir de som får det här fina kortet!!
    Kram !

    SvaraRadera
  4. 50 år inger respekt...
    Vilket fint kort!
    Var ett tag sedan jag var på bloggrunda, har varit lite för lite tid. Har nu tittat genom en del du gjort sedan jag var här senast - fullt med inspiration!

    Ha en skön vecka.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej Cornelia !
    Farmor och farfar vart jättenöjd med kortet. Jag tänkte på betalningen, har du något konto där jag kan stoppa in pengarna och hur mycket vill du ha?
    Återigen, tack så mycket, det var så himlarns fint !
    / Carro
    Du kan mejla mig på carrod@live.se

    SvaraRadera