fredag 7 december 2012

Presentpåse

En presentpåse på beställning. Den svarta påsen hade jag i mina enorma "skräp"gömmor, där jag har diverse påsar, askar, burkar med mera... sånt som skulle kunna "bli nåt nångång" *S* Rött och guld var sedan önskemålet från beställaren. Och så fick jag några foton att använda som jag ville.


Stämpel och "gulddekoration" från ROX Stamps.


Damen tycker om att resa, så att dekorera med biljetter kändes helt rätt.

Innehållet. Flaskkort till en liten champagneflaska, choklad, ett kort och så... kattsaker! Det är en väldigt personlig grej och jag har fått en så rolig förklaring till dessa kattsaker, men jag skippar den här.

 En exklusiv chokladkaka fick en banderoll med fina texter...

 ... både på fram- och baksida. Båda från ROX, igen.

Kattsakerna har fått etiketter utskrivna med hjälp av datorn.

 Flaskkortet med sin guldembossade grattistext blev ju riktigt fint.

Ett kort i storleken 10x10 cm med den läckra champagneflickan från Phunnyface...

 ... och snygga texter (ROX).

 Kortet kan man vika ut baksidan på och där finns ett litet "album" med foton på jubilaren.

Och så undersidan, där jag "signerat" alltihop.

7 kommentarer:

  1. Du är så bra!!!!
    Vilket underbart och snyggt set du gjort.
    Rött och guld = är så snyggt ihop och det var ett fint papper du hittat och använt till projektet! Att hålla ihop allt så här som du gjort gör det exklusivt tycker jag, vad glad denna mottagare måste blivit!!
    Flaskkort är så fint att göra och att altra choklad = alltid lika kul och uppskattas nog mycket av mottagaren för det finns väl ingen som inte gillar choklad =)
    Vad fint kortet blev på baksidan när det vecklats ut, så personligt och roligt!
    Vilken tur folk har som känner dig som får beställa sånt här av dig!
    Ha en fin helg!!
    Kram från mig

    SvaraRadera
  2. Som alltid har du lagt ner att enormt jobb på ditt alster.
    Och som vanligt är det ursnyggt!!!

    Kram på dig.

    SvaraRadera
  3. Wow, snyggt, välarbetat och personligt!!
    Underbara färger, säkert en överlycklig mottagare.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Lika fina som alltid härliga röda färger och häftigt med kortet som man kunde vika ut.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  5. wow, kjempefint. Lekkert med rødt og gull :-)

    SvaraRadera