lördag 22 december 2012

Avkoppling - en LO

 Idag fyller Emil 13 år. GRATTIS grabben!

Som vanligt får han ett gäng LO-er att fylla på sitt album med och här är en av dem.

Emil gillar att fiska och gör det så ofta han får tillfälle. Den här bilden är från i somras och jag tycker mycket om den och ville låta den stå i centrum på LO-n, så jag har inte dekorerat så mycket eller så framträdande.

En liten detalj i hörnet av fotot.

Och så den här raden med metalldekos i nederkanten. Fiskarna hade jag i mina gömmor men de superläckra medaljongerna kommer från ROX Stamps

Den närmaste tiden kommer det att visas en hel del layouter här i min blogg, så gillar du sånt är du varmt välkommen tillbaka! Ett och annat kort kommer säkert att smyga sig in ibland också... *S*.

2 kommentarer:

  1. Ja det här är verligen avkoppling, gud vicken mysig och fin LO!!
    Så där borde nog jag sitta ibland, det hade nog varit nyttigt för mig =) Så söta fiskcharmsen är =)
    De från Rox = så fina och underbara texter på!
    kram!

    SvaraRadera
  2. Vackert och stämningsfullt, blir sugen på att fiska!
    Önskar dig en god jul!

    SvaraRadera