torsdag 29 mars 2012

Till en bågskytt

Min systerson fyllde 14 nyligen och eftersom ett av hans fritidsintressen är bågskytte så tyckte jag att denna lilla stämpel kunde passa på hans kort. Det är egentligen ett stjärntecken, men visst blev den bra här också?! Motivet kommer från Phunnyface.

Jag har stämplat hans namn lite kors och tvärs en massa gånger på bakgrundspappret.

På insidan gjorde jag en enkel remsa att fästa ett par sedlar bakom. Pengar är alltid välkommet som present!

I övrigt ganska likt framsidan, med samma papper och så.

3 kommentarer:

  1. Häftigt kort! Du är så bra på att få till personliga kort, jag älskar när man kan göra dem personliga. Jag tror bestämt att du har en perfekt stämpel till vad de än har för hobby =)))
    Trevlig kväll!!!

    SvaraRadera
  2. Jätte smart att dölja en del av stämpeln så att den passar till det du vill ha den till! Jätte fint att stämpla mottagarens namn på bakgrundspappret också. Härliga färger har du också valt.

    SvaraRadera