torsdag 15 mars 2012

En LO med pussmärken

Alfred, då 5½ mån, åkte till Turkiet med hela tjocka släkten. Go och glad hela tiden blev han snabbt flygvärdinnornas favorit och när vi klev av planet fick han en stoooor puss i pannan av en av dem.

Jag har stämplat och embossat pussmunnarna i rött på bakgrundspappret och bara dekorerat med ett billigt läppstift. Är själv riktigt nöjd med denna enkla LO, som ändå berättar om en kul händelse. Journalingen har jag skrivit för hand längs kanterna.

Här ser man pussmärket lite tydligare.


Stämplarna med pussmunnar kommer från Phunnyface.

4 kommentarer:

  1. Hihi, flygvärdinnorna får passa sig för honom när han växer upp ;) Jattefint!

    Jo, hundarna ska såklart få ett helt eget album hade jag tänkt mig ;) Eller så får jag lägga till sidor. Förstår ju nu att jag missade något viktigt... Det är bara så att jag är lite lat och det blev för många sidor om de skulle vara med 0:-)

    SvaraRadera
  2. Jättefin layout och vilket roligt minne!

    SvaraRadera
  3. Så läcker, helt klart skall du vara nöjd!!!
    Kram!

    SvaraRadera