fredag 30 mars 2012

Teljuskort

En av mina favoritmodeller på kort är detta.

Motivet är från Phunnyface och texten från ROX och de passar ju perfekt tillsammans.


Insidan har, förutom plats att skriva en hälsning, tre fack. Ett med värmeljus, ett med tepåsar och ett med en altrad liten tändsticksask. En liten gåva att mysa med i soffhörnet... en god kopp te och ett tänt ljus!


Baksidan med en NY variant av ROX's personliga stämpel. Denna gång med små söta swirlar i sidorna. Fin, eller hur?!

3 kommentarer:

  1. KJempe flott kort :) Mye fint her :)

    SvaraRadera
  2. Men så fint kort, vilket arbete du lagt ner...helt otroligt!!! Fina härliga färger. Megafin stämpel till baksidan som vanligt =).............dax att du springer över till min blogg idag och kikar baksidan på mitt kort,hihi!! Menar du att Rox har ännu en till variant av denna stämpel...........då måste jag springa dit direkt och antagligen efter min shoppingtur på mässan imorrn kanske shoppa ännu mer =))
    Ha en härlig fortsatt fredag.
    Kram Ifa

    SvaraRadera
  3. Detta är ju kanonfint
    Trevlig helg

    SvaraRadera