fredag 10 april 2015

Ingen mer 3-hjuling

En albumsida till Alfred, som handlar om när han lärde sej cykla. En kul typ av ficka med stor plats uppe till höger, om man vill ha med ett lite större foto.

 Här använde jag mej av lite wellpapp som bakgrund, för att skapa lite kul struktur.

Texten har jag stansat ut med QK Maddie Anne. Så glad jag är att jag har så många alfabeten, de kommer väl till pass på mina PL-sidor nuförtiden!

Här har jag lagt en overlay över fotot, som var lite för litet för fickan, egentligen. Men det är ju det som är så kul med PL... man sätter samman foton och papper precis som man vill och fyller fickorna som man själv tycker blir bra. Alla sätt är bra och det finns inga dåliga! Och roligt har man hela tiden. Nu måste jag kila iväg till pysselrummet och plocka fram lite nya bilder och börja med en ny sida igen! *S*

4 kommentarer:

  1. Så herlig side! Må se om jeg finner slike lommer også.... ;-)

    SvaraRadera
  2. Kanskje du kan tipse meg om hvor de er å få tak i? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska ta mej en titt på vem som är producenten och se om jag möjligen kan komma ihåg var jag köpte dem någonstans! Återkommer!

      Radera
  3. Hej Cornelia!
    Sååå fin PL-sida du gjort igen:) Fina foton på lille Alfred:)) Snygga papper och dekorationer, läckert med well pappen:))
    Du är såååå duktig:))

    Ha nu en jätte fin helg och hoppas våren är på väg till er oxå:))
    Kramizar Marie

    SvaraRadera